tirsdag 24. februar 2015

Kids Clothes week challenge

Jupp, resten forsvant ut i stress og sykdom. Tidenes forkjølelse kom bankende på i slutten av uka, og den uka som skulle benyttes til selskapeligheter og shopping sammen med min mor ble brukt liggende på sofaen under et teppe. Men men, noe fikk jeg jo hvertfall sydd!




Bukse og kjole til lillesnupp ut i fra en gammel herregenser med rifter her og der. Veldig veldig gøy og inspirerer til mer sying!

Sånn for ordens skyld, siden jeg har garndilla liksom, et par sokker ble strikket ferdig før sykdommen inntraff og ble klare til å være morsdagspresang. 


Garnet er nordlys fra viking, og jeg ble skikkelig irritert da jeg la merke til at i en knute i nøstet har fargene byttet retning! Da blir en litt irritert og har ikke lyst å kjøpe samme fargeskiftende garn igjen. 
Pinne 2.5 mm, mønsteret en improvisert variant av brudden ribb, fra toppen og ned. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.