fredag 1. august 2014

Juliprosjekter og augustplaner?

Inspirert av to vrange så ser jeg at for å ha noen form for selvdisiplin i denne bloggingen så får jeg begynne med planer og oppfølging. Da blir det kanskje mer motiverende å ta ut de fine bildene, og gjøre noe med dem. Det er merkelig det der, det er kjekkere å strikke og ta bilder enn å redigere bilder og blogge. Kanskje hele bloggstyret ikke er vits? Juli har i hvertfall blitt tilbragt i sol og fint vær, med bading og grilling og hjemmelaget is med gode folk, så dermed har det ikke blitt så voldsomt med strikking.

En liten Loki har kommet av pinnene, det er en KAL gående på facebook på dette mønsteret, og det var mitt første prosjekt med glidelås.
Loki str 2 år. Strikket i drops Lima, og det gikk forbausende mange nøster.

En tunika nærmer seg ferdig, men denne blir mye større enn først antatt. Et pannebånd er strikket og ferdig, og en liten kjole er påbegynt. Det har også blitt sydd både ammepute og våtpose. Et parr sokker er også blitt ferdigstrikket.

Planer for august inkluderer ferdigstillelse av hvertfall den turkise tunikaen, kanskje til og med den lille rosa kjolen. Eller den rosa jakken som er til meg selv. Niesa trenger barnehagevotter utover høsten, så kanskje jeg starter på noe slikt, ellers klarer jeg sikkert å finne på noe lillesnuppa her trenger. En liten barselgave skal nok også få plass på pinnene, og tenker å sy sparkebukse og bukse til snuppa, en stellematte i gave, og kanskje til og med en tøybleie!

August bør definitivt også inneholde opprydning på mac-en, et bedre system for bilder både til framkalling, fotobøker og blogging. Kanskje jeg til og med skal ta bedre bilder til slikt som blogging og sånt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.