fredag 27. desember 2013

Nerdete ullgenseren

Litt av et fravær det har vært her i det siste da... Jeg skulle gjerne kunne skylde på hemmelig julegavestrikk, men det har ikke vært så mye av dette i det siste heller. De siste ukene har forsvunnet i sykdom, stress og alt for mye på jobb. Men i hvertfall er jeg her nå.

Min mann har endelig fått genseren sin, og selv om jeg ikke klarer å snike noe bilde av den med han inni, så lover jeg at den passer fint! Mariusgenser med Space Invaders har nesten blitt en klassiker den og. Må se om det ikke blir en i barnestørrelse også snart.




Jeg er hvertfall kjempefornøyd, og jeg tror han og er fornøyd. Noen kommentarer om at vi er for unge for å ha spilt Space Invaders, men hvem bryr seg. Ermene ble en noe modifisert utgave, i et ønske om at genseren skulle bli mer tettsittende enn den tradisjonelle skigenseren. 

Garnet er Mor Aase sitt superwash, og jeg er veldig fornøyd med både hvordan det strikker opp, og ser ut til å holde seg pent. Egentlig rask å strikke på pinne 3,5mm, bare uendelig lite effektiv på montering!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.