onsdag 24. april 2013

I mellom

April har blitt en ventemåned. I mellom prosjekter. I mellom årstider. I mellom spennende ting som skjer. Allikevel skjer det mye, men ikke de vanlige tingene, om jeg tror jeg har skjønt det rett. April er i hvertfall en ventemåned på strikkesiden, så her er det bare uferdige prosjekter som får en ny runde i glansen. Med unntak av Space Invaders som har timeout da.


Ventetiden brukes på å lese blogger, samle inspirasjon og planlegge de neste strikkeprosjekter. Fortsatt ikke bestemt meg for en Valdres variant med rund bol eller pene pene farge/flette mønstret genser til meg selv ennå, og har allt for ambisiøse planer for niesens bursdag. Men uten noe å ivre over, hva annet enn å planlegge stort skal man gjøre?

For tiden leser jeg Frk Badegakk og inspireres av hennes sokkestrikk, Maria og inspireres av hennes genserplanlegging, YarnHarlot er alltid inspirerende, og Guro inspirerer til tantestrikk!

Alt for mye å strikke, alt for lite tid! Og nå ser det jo nesten ut som det kan gå bra å sykle til jobb også, eneste negative er at strikketiden forsvinner!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.