mandag 10. desember 2012

Ikke tid til bilder

... allt for mye å strikke!

Joda, jeg har selv valgt å strikke julegaver, ingen mottakere vet det, men tiden løper ut før vi reiser på besøk til julegavemottakere neste helg, og neste helg er også fristen for postsendinger som skal være framme til jul, og når jeg ikke er hjemme og kan strikke neste helg så ser det stygt ut.

Ikke bare er det strikking, men også annen håndlaging, innpakking, trådfesting og oppi alt det hele?
Rokken roper på meg, jeg har så lyst å spinne, jeg har en stilig grønn flerfarget top jeg har så lyst å lage garn av, og den roper på meg, jeg har lyst på grønn lue, av den ulla, men jeg vil ikke lage noe til meg nå når gavene venter. Jeg har bestilt garn til genser, garnet er her, men jeg vil ikke begynne før gavene er ferdig. Jeg har allerede begynt å planlegge neste "semesters" sokkestrikking, og har ekstreme tilfeller av "startitis" her (hvis du ikke vet hva startitis er, ta en tur innom Yarn Harlot, der er også gode gaetips for alle som er en strikker eller fler på sine gavelister)

I kveld er det Merletto som har min obsession, måtte begynne på nytt på bussen på vei hjem fra jobb i dag, første forsøk ble allt for store, og nå er jeg godt over tommelen på den første hvertfall.

Veldig fine pulsvanter dette, strikker dem i Drops sin tynne alpakka som er på tilbud ut året :)

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.