fredag 28. desember 2012

Ferie

Juleferie er godt. Rolige dager, med masse familie, gode venner og god mat.
I går puttet vi masse kylling i ovnen fulle av rosmarin og hvitløk, lagde roasted potatoes, Jamie Oliver style til og en god saus. Gutta gikk over til poker, og jeg kunne kose meg med Hobbiten på kindle, strikketøy og rødvin. Merkelige er at selv om det var en kveld på sofaen jeg rigget meg til for hadde jeg garnvinde, nytt hesple garn, to sokker å strikke prøve på, og en genser hvis bole er 1/3 ferdig med meg, sånn at jeg ikke skulle trenge forstyrre pokerkvelden ved å lete etter garn. Litt forstyrra kanskje? Jeg strikker jo ikke super mye fortere bare fordi jeg kan strikke en hel kveld. Men det er vel derfor jeg også har med garn til et par ekstra sokker, for to dagers reising. Så fort jeg tror jeg ikke har lageret tilgjengelig pakker jeg ned allt for mye.

Sokkene jeg har startet /strikket prøve på er Java og Monkey, tror det blir veldig fint! Speilrefleksen og jeg får nok leke litt i morgen når det er lys.

En merkelig bieffekt av ingen eplefon er at det er langt mellom lett tilgjengelige bilder på macen, men det ligger noen på speilrefleksen å lurer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.